niedziela, 11 stycznia 2015

Deszczowy dzień

Kolejny rysunek z deszczem w tytule, jednak tym razem jest to bardzo stary lineart - z 2011 roku. Nie publikowałam go do tej pory, miał on być pokolorowany przez kogoś innego ale nic z tego nie wyszło. I kartka z rysunkiem przeleżała przez kilka lat zapomniana w teczce ze starymi rysunkami.
Do rysunku nic nie dodawałam, nic nie poprawiałam, został w takim stanie w jakim go ukończyłam w 2011 roku. Jedynie po zeskanowaniu lekko go zretuszowałam, poprawiłam kontrast i wymazałam parę zabłąkanych czarnych kropek.


Być może w przyszłości pokoloruję go, ale najpierw musiałabym go wydrukować na lepszym papierze. Oryginał jest wykonany na bardzo lichym, cieniutkim papierze do drukarki, chyba najtańszym z możliwych, który skądś zwinęłam ( od brata, albo przywiozłam plik z któregoś konwentu). Gramatura tego papieru to chyba 50-60 g/m, o ile taki papier jest w ogóle produkowany. W każdym razie jest on zdecydowanie cieńszy od popularnej osiemdziesiątki. Taki papier nie wytrzymałby chyba spotkania z kredkami, a o akwarelach już nie może być mowy.

W następnym tygodniu wrzucę kolejny (już tegoroczny) rysunek, być może pojawi się też podsumowanie zeszłego roku w 12 szybkich szkicach - mam już część narysowaną ale nie zdecydowałam jeszcze, czy będę je publikować.

Deviantart- Rainy day
Narzędzia: najtańszy papier do drukarki A4, ołówek mechaniczny, czarny tusz kreślarski Koh-I-Noor + Gimp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz