piątek, 18 maja 2012

Tak na początek...

Już po maturach. Mam nadzieję, że wreszcie będę miała więcej czasu na swoje zainteresowania, i ze nauczę się nim dobrze zarządzać =)
Na razie nic jeszcze nie narysowałam - wieczorem zamierzam się za coś zabrać, więc póki co wrzucę kilka szybkich rysunków które znalazłam w moich szkolnych notatkach. Ot, takie szybki bazgroły.
Sam początek roku szkolnego. Początek nauki, powrót do codzienności po najlepszych wakacjach w moich życiu =)

Ta sama kategoria co wyżej.


Dwa kolejne rysunki z cyklu "Gabrysia", ale już późniejsze.

"Biedronka w pentagramy, w glanach i z irokezem."
I na dzisiaj tylko tyle. Nie są to najlepsze rysunki jakie mogłam pokazać, ale lepszy jakikolwiek początek niż żaden, prawda? Poza tym - następne posty będą już tylko lepsze =).

5 komentarzy:

  1. Nie dodało posta :(
    Uwielbiam mangę, i dramy :)
    Co do rysunków - biedronka powaliła mnie na łopatki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka to pomysł kolegi, całkiem niezły.

      Dram nie oglądam (w ogóle żadnych seriali, nie chce mi się, to dziwne), za to czytać uwielbiam więc mang mam prawie 60 tomików. Mam ogromne zaległości z zakupem nowych, muszę to nadrobić =)

      Usuń
  2. Też to kiedyś przerabiałam :D Ale było to kilka milionów lat świetlnych temu, myślałam, że Manga i Anime przeszły w mrok zapomnienia, ale nadal fascynują. Tworzyłam głównie na lekcjach, zwłaszcza na tych najnudniejszych. Bywało, że i pomiędzy jednym pączkiem a drugim na przerwie :D

    Fajnie rysujesz :)Ćwicz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze talentu,ja nawet ładnie kwiata nie umiem narysować;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwaliły mnie te rysunki! Zwłaszcza Gabrysia i biedrona.

    Masz talent i nie zmarnuj go! :-)

    OdpowiedzUsuń